loading...
دانلود آهنگ های رایگان ایرانی و خارجی
sahar بازدید : 45 دوشنبه 03 آذر 1399 نظرات (0)

اهنگ شرم از گرشا رضایی

دانلود آهنگ گرشا رضایی بنام شرم

 

سوپرایز این ساعت برای کاربران عزیز دانلود اهنگ شرم با صدای گرشا رضایی همراه متن و کیفیت عالی دانلود 

Download New Music By : Garsha Rezaei || Sharm With Text And 2Qoality 128 , 320 On MusicMine

 

متن آهنگ شرم از گرشا رضایی

شرم …به این دنیا به دردا ♫ ♫

به این عمری که برنمیگرده  ♫ ♫

خودم رفتم دلم جا ♫ ♫

کی تقدیرو اینجور عوض کرده ♫ ♫

داره یه عمر میشه که زیر آوارم ♫ ♫

ولی تا جون دارم دوستت دارم ♫ ♫

داره تو باد و بارونم ♫ ♫

مقصر من بودم میدونم ♫ ♫

یه حسرت از گذشته مونده تو وجودم ♫ ♫

اونی که باید واسه بودم نبودم  ♫ ♫

نیودم نبودم نبودم ♫ ♫

داره یه عمر میشه که زیر آوارم ♫♫

ولی تا جون دارم دوستت دارم

داره یه عمر میشه تو باد و بارونم ♫ ♫

مقصر من بودم میدونم ♫ ♫

داره یه عمر میشه که زیر آوارم ♫ ♫

ولی تا جون ارم دوستت دارم ♫ ♫

داره یه عمر میشه تو باد و بارونم ♫ ♫

مقصر من بودم میدونم ♫ ♫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 281
  • بازدید سال : 5,084
  • بازدید کلی : 65,200