loading...
دانلود آهنگ های رایگان ایرانی و خارجی
sahar بازدید : 54 سه شنبه 04 خرداد 1400 نظرات (0)

دانلود آهنگ به جای من تو زخم خوردی رفیق

اهنگ به جای من تو زخم خوردی رفیق غمامو از دلم تو بردی رفیق با صدای حجت اشرف زاده به همراه تکست و بهترین کیفیت آماده دانلود است ♫

اهنگ رفیق سریال از سرنوشت

Download Old Music BY : Hojat Ashrafzade | Be Jaye Man With Text And 2 Quality 320 And 128 

متن اهنگ 

ت دلتنگیهام دنیا رو با تو میخوام دلتنگم
بمون و کاری کن آبرو داری کن خیلی تنهام
به جای من تو زخم خوردی رفیق
غمامو تو از دلم تو بردی رفیق
رو شونه ی تو گریه دارم برات
ی عمر میشه که ببارم برات

به جای من تو زخم خوردی رفیق
غمامو از دلم تو بردی رفیق
رو شونه ی تو؛ گریه دارم برات…
یه عمر میشه؛ که ببارم برات!
آغوشِ دلتنگی هام؛ دنیا رو با تو میخوام…
دلتنگم؛ بمون و کاری کن…
آبرو داری کن!


آغوشت دلتنگیهام دنیا رو با تو میخوام دلتنگم
بمون و کاری کن آبرو داری کن خیلی تنهام
آغوشت دلتنگیهام دنیا رو با تو میخوام دلتنگم
بمون و کاری کن آبرو داری کن خیلی تنهام
آغوشت دلتنگیهام دنیا رو با تو میخوام دلتنگم
بمون و کاری کن آبرو داری کن خیلی تنهام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 256
  • بازدید ماه : 256
  • بازدید سال : 5,059
  • بازدید کلی : 65,175