loading...
دانلود آهنگ های رایگان ایرانی و خارجی
sahar بازدید : 58 دوشنبه 30 فروردین 1400 نظرات (0)

اهنگ آرش angels lullaby

دانلود آهنگ لالایی فرشته از آرش با 2 کیفیت 320 و 128 به همراه متن ترانه و پخش آنلاین

 Download Music By Arash ft Helena called Angels Lullaby

اهنگ لالایی فرشتگان ارش

دانلود آهنگ جدید آرش و هلنا لالایی فرشته

متن آهنگ 

like a rainbow butterfly
(مثل یک پروانه رنگین کمان)

kiss me and i will sing
(منو ببوس و من خواهم خوند)

the angels lullaby
(لالایی فرشتگان)

want to be alive with me
(میخواد با من زنده باشه)

اهنگ آرش و هلنا بنام آنجل

like a rainbow butterfly
(مثل یک پروانه رنگین کمان)

believe and you will see
(باور کن و خواهی دید)

all the colors in the sky
(همه رنگ ها در اسمانند)

با صدای تو میریزه دلم بی قرارم

از دید من تو یه هدیه از خدایی

بیا نزدیک من شو واسم بخون لالایی

لمس تن تو رویاییه

من تورو دارم کنارم این عالیه

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 8
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 2
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 247
  • بازدید سال : 3,608
  • بازدید کلی : 63,724