loading...
دانلود آهنگ های رایگان ایرانی و خارجی
sahar بازدید : 50 دوشنبه 24 شهریور 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید شهاب مظفری بنام ستایش

دانلود اهنگ جدید از شهاب مظفری بنام ستایش (تیتراژسریال ستایش)

Download New Music By Shahab Mozaffari "Setayesh" With Text 2 Qualiti 320;128 And Direct Link In MusicMine

 

 

متن کامل آهنگ ستایش

من برم هیشکی تنها نمیشهبغضی ابری برام وا نمیشه…
طفلکی مادرم بعد من حتما افسرده میشه!
کاش میشد اینو لااقل ♩♬♫ بدونی موندم اینجا که تنها نمونی…
عاشقم واقعا نه از این عشقای یک قرونی!


زندگی عین دریای بی ♩♬♫ آب من همش راه میرم بی تو تو خواب…
مثل یک کوری ام که عصاشو داده به دست یک کرم شب تاب!!!
آخه تو چی میدونی ازم ♩♬♫ که رو تنم جای چنگال گرگه…
پا گذاشتم رو قلبم که له شم ما کوچکا خدامون بزرگه!!!
من برم هیشکی تنها نمیشه ♩♬♫ بغضی ابری برام وا نمیشه طفلکی مادرم بعد من…

شهاب مظفری ستایش
بچگیم توپ چهل تیکه بودم ته اون کوچه تاریکه بودم!!!
خیلی سالا گذشت تا دلم ♩♬♫ ریشه زد تو وجودم…
خیلی سالارو یادم نمونده دورمم خیلی آدم نمونده!!!
من هنوز حرف دارم با ♩♬♫ چشات درد و دل کم نمونده…
زندگی عین دریای بی آب من همش راه میرم بی تو تو خواب!!!
مثل یک کوری ام که عصاشو ♩♬♫ داده به دست یک کرم شب تاب…
آخه تو چی میدونی ازم که رو تنم جای چنگال گرگه!!!
پا گذاشتم رو قلبم که له ♩♬♫ شم ما کوچکا خدامون بزرگه…

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 24
  • باردید دیروز : 73
  • گوگل امروز : 2
  • گوگل دیروز : 3
  • بازدید هفته : 262
  • بازدید ماه : 262
  • بازدید سال : 5,065
  • بازدید کلی : 65,181