loading...
دانلود آهنگ های رایگان ایرانی و خارجی
sahar بازدید : 45 جمعه 14 آذر 1399 نظرات (0)

دانلود آهنگ نقاباز علی زند وکیلی

آهنگ علی زند وکیلی نقاب

دعوت میکنیم به شنیدن آهنگ علی زند وکیلی بنام نقاب همراه با متن و کیفیت عالی دانلود 

Download New Music By : Ali Zandvakili || Neghab With Text And 2 Quality 128 , 320 

متن آهنگ علی زند وکیلی نقاب

و آن غمی .. که خون چکیده در جانت ♫

جهنمیست میان قلب آرامت ♫ ♫

مرا مبر به سرزمین بد نامت ♫

به گوشه ی سکوت بی سرانجامت ♫ ♫

تو آن غمی که خنده بر لبت داری ♫

به صورتت نقاب معرفت داری ♫ ♫

به جز بغض..بگو چه در دلت داری؟ ♫

بی عشق چگونه امنیت داری؟! ♫ ♫

ای بی خبر از حال من…♫

خون میچکد از بال من ♫ ♫


دانلود آهنگ آه ای دل دلگیر من

به قلب خود بدهکارم ♫

چه حال ناخوشی دارم ♫ ♫

آه ای دل لگیر من …ای آه دامنگیر من… ♫

مرا بگیر از این تکرار ♫ ♫

به عاشقانه ها بسپار ♫

دیدم فرشته ی عذابم را ♫ ♫

جواب انتخابم را ♫

جنون گرفته خوابم را ♫ ♫

دیدم میا شعله رقصیدم ♫

میان کریه خندیدم ♫ ♫

ولی تورا نبخشیدم ♫

لی بی خبر از حال من ♫ ♫

خون میچکد از بال من ♫

به قلب خود بدهکارم ♫ ♫

چه حال ناخوشی دارم ♫

آه ای دل دلگیر من ♫ ♫

ای آه دامنگیر من ♫

مرا بگیر از این تکرار ♫ ♫

به عاشقانه ها بسپار ♫

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 285
  • بازدید سال : 5,088
  • بازدید کلی : 65,204