loading...
دانلود آهنگ های رایگان ایرانی و خارجی
sahar بازدید : 47 یکشنبه 09 خرداد 1400 نظرات (0)

اهنگ امیر خلوت دنده چپ

دانلود آهنگ جدید امیر خلوت بنام دنده چپ با لینک مستقیم

دانلود آهنگ های جدید روز دنیا 

Download New Song From Amir Khalvat Named Dande Chap

متن اهنگ دنده چپ امیر خلوت

همه پخشیم تو سطح شهرو

دنبال دردسر کلا

دستمونه صحنه پس تو

یه گوشه واسا فقط کف بزن لطفا

پا میشیم از دنده چپ صبح

مثه همیشه گرمه من پشتم

پر کن بعد رپ بزنو

نخورده استمپ به انگشتم

نبودم هیچ موقه دنبال پول مفت من

مانع هارو گذاشم دونه دونه پشت سر

شاید بریم پشت میله ها واسه رپ ولی

بمون گوش میدن سربازا توی برجک

نمیترسن چشام از تو نه

باید امروز حسابی به خودم بگیرم سخت

گوش نمیدم یه ثانیه به حرف بقیه

مهم نیس بذا دشمنا بکنن سنگ و پرت من

به خودم قول دادم به هرجایی برسم

امیر خلوت دنده چپ

بازم نکنم تو مسیرم تلاشو قطع

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 9
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 266
  • بازدید سال : 3,627
  • بازدید کلی : 63,743